trAINING

Reparatieverzoek

Reparatieverzoek

Duur: 2 dagen
Kosten: 1125,-

BOEK TRAINING

De klant aan de telefoon probeert jou duidelijk te maken wat er in huis kapot is. Soms gebruikt de klant woorden die jij gebruikt, soms hele andere woorden en een andere keer is het zo’n stortvloed aan woorden dat je geen idee hebt hoe je daar een opdracht van moet maken. Het helpt als je weet welke techniek er achter een reparatieverzoek zit, de juiste vragen weet te stellen en een goede relatie met de klant hebt. Je traint je in het reparatieverzoek in een keer goed aan te nemen, zowel technische als communicatief.

Reparatieverzoek

Medewerkers die reparatieverzoeken aannemen, deze verwerken en dit communiceren met de uitvoerende partij.

plek reserveren Contact opnemen

 

Trainingsdagen

Reparatieverzoek |  2 dagen | 21/3 en 28/3 2023

Reparatieverzoek |  2 dagen | 5/10 en 12/10 2023

Werkwijze

Voorafgaand aan de training neem je een 3-tal telefoongesprekken op met reparatieverzoeken en stuurt deze aan de trainers. Zij analyseren de telefoongesprekken en maken daar gebruik van in de training . Communicatietrainer en techniektrainer, wisselen elkaar af voor een dynamische en inspirerende training.

boek training

Programma

  • Techniek in de woning: afvoeren & riolering, kranen & leidingen, centrale verwarming, elektra, toilet, tegelwerk, ontluchting & mechanische ventilatie, hang en sluitwerk.

  • Verwerken van reparatieverzoeken

  • Diagnose, analyse en aanname

  • Afspraken maken

trAINING BOEKEN

Wat is reparatieverzoeken?

 

Bij het aannemen van reparatieverzoeken is het belangrijk dat je snel tot de kern van het probleem komt. Hier komen technische inzicht en sterke communicatieve vaardigheden bij kijken. Door een reparatieverzoek goed en snel af te handelen bespaar je niet alleen tijd en geld, het verhoogt ook nog eens de klanttevredenheid.

Wat leer je tijdens de training?

Contact opnemen

Een assertiviteitstraining zal een echte eyeopener zijn. Na de training zal jouw communicatie voortaan helder en to-the-point zijn, dit is natuurlijk ontzettend belangrijk om iets goed over te kunnen brengen. Je zal ook een stuk minder stress ervaren. Als je de hele dag bezig bent met zorgen dat mensen je aardig vinden en confrontaties uit te weg gaan zonder je grenzen aan te geven gaat dit je op een gegeven moment opbreken. Na de assertiviteitstraining ben jij een stuk weerbaarder en kun je beter omgaan met het krijgen van kritiek. 

Contact opnemen