trAINING

Reparatieverzoek

Reparatieverzoek

Duur: 2 dagen
Kosten: 1050,-

BOEK TRAINING

Een bewoner wil dat een reparatieverzoek in één keer, zo snel mogelijk en goed wordt afgehandeld. Jij, de medewerker, moet daarom snel tot de kern van het probleem komen. Om dit goed en snel te kunnen doen heb je communicatieve vaardigheden en technisch inzicht nodig.

Reparatieverzoek

Medewerkers die reparatieverzoeken aannemen, deze verwerken en dit communiceren met de uitvoerende partij.

Let op! Er zijn meerdere trainingen door het jaar heen. Scrol door de agenda heen en kies de gewenste datum. 

Contact opnemen
december 2020
ma di wo do vr
301234
7891011
1415161718
2122232425
282930311

Werkwijze

Deze uiterst praktische training wordt verzorgd door twee trainers: een bouwtechnische trainer en een communicatietrainer.
De techniektrainer geeft inzicht in de techniek achter de meest gemelde reparatieverzoeken. Deze technische kennis licht hij toe met behulp van tekeningen en foto’s uit het digitale Technisch Handboek. Daarnaast krijg je de verschillende materialen en onderdelen in handen, zoals kranen, sloten en afvoeren. De deelnemers passen hun nieuwe technische kennis vervolgens direct toe in communicatie oefeningen en praktijksimulaties. De communicatietrainer begeleidt deze oefeningen, evalueert ze en geeft, waar nodig, theoretische uitleg.

boek training

Programma

  • Inzicht in je eigen gedrag en denkpatronen
  • Effectief en overtuigend communiceren
  • Zelfvertrouwen opbouwen en uitdragen
  • Assertiviteit, onderdanigheid of agressiviteit
  • Opkomen voor je eigen belang en dat van de ander
  • Bewust inzetten van lichaamstaal
trAINING BOEKEN

Wat is reparatieverzoeken?

 

Bij het aannemen van reparatieverzoeken is het belangrijk dat je snel tot de kern van het probleem komt. Hier komen technische inzicht en sterke communicatieve vaardigheden bij kijken. Door een reparatieverzoek goed en snel af te handelen bespaar je niet alleen tijd en geld, het verhoogt ook nog eens de klanttevredenheid.

Wat leer je tijdens de training?

Contact opnemen

Een assertiviteitstraining zal een echte eyeopener zijn. Na de training zal jouw communicatie voortaan helder en to-the-point zijn, dit is natuurlijk ontzettend belangrijk om iets goed over te kunnen brengen. Je zal ook een stuk minder stress ervaren. Als je de hele dag bezig bent met zorgen dat mensen je aardig vinden en confrontaties uit te weg gaan zonder je grenzen aan te geven gaat dit je op een gegeven moment opbreken. Na de assertiviteitstraining ben jij een stuk weerbaarder en kun je beter omgaan met het krijgen van kritiek. 

Contact opnemen